forum Grupy użytkowników Manga&Anime
Ulubione anime
odpowiedzi [71]
A moim ulubionym anime są Tajemnice Przeszłości zwane też Fushigi Yuugi. Kiedyś było emitowane na Hyperze ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa najbardziej lubię Naruto oraz Dragon Ball. Wręcz kocham te mangi.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
1. N.A.N.A ! <3 Zawsze na pierwszym miejscu, oglądam i czytam mangę raz w roku, ale zawsze działa na mnie z taką samą siłą.
2. Kaichou-wa Maid-sama! Było jednym z pierwszych. Warto przeczytać mangę, bo ciągnie się o wiele, wiele dłużej :)
3. Akatsuki no Yona Świetna kreska i oryginalna historia :) Bez żałosnej męczennicy jako głównej bohaterki.
4. Haikyuu!!...
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Fairy Tail, Shingeki no Kyojin, Noragami i Tokyo Ghoul <3 <3 <3
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postChyba FMA: Brotherhood, Death Note i One Piece <3
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Gintama", "Uchuu Senkan Yamato 2199", "Naruto", "Fullmetal Alchemist Brotherhood", a ze starszych serii "Tosho Daimos", "Dragon Ball Z" i "Captain Tsubasa".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post