Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu
Wydawnictwo: Helion nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
296 str. 4 godz. 56 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Fascinate: Your 7 Triggers to Persuasion and Captivation
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2011-03-28
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-03-28
- Liczba stron:
- 296
- Czas czytania
- 4 godz. 56 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324629206
- Tłumacz:
- Katarzyna Schmidt
- Tagi:
- perswazja
Za każdym razem, kiedy Twój przekaz nie dotrze skutecznie do klienta, zajrzyj do historii i wskazówek opisanych przez Sally Hogshead. W jej książce znajdziesz więcej wspaniałych, oryginalnych i praktycznych rad, niż jesteś w stanie wykorzystać w swoim życiu. W porządku, w ciągu dwóch żyć. Kiedy opanujesz wyzwalacze, Twoje pomysły będą lepiej zapadały w pamięć, argumenty będą lepiej przekonywać, a relacje staną się trwalsze. Dlaczego? - Ponieważ fascynacja to najpotężniejszy sposób wpływania na proces podejmowania decyzji. To metoda skuteczniejsza, bardziej intrygująca i wciągająca niż marketing, reklama lub jakikolwiek inny sposób komunikacji.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 97
- 15
- 6
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Trochę dziwi mnie, że jestem dopiero pierwszą osobą, która zdecydowała się napisać opinię tej książce. Postanowiłem pomimo kilku mankamentów dać jej 10/10. Dlaczego ? Kiedy wystawiam tak wysoką ocenę książce o tematyce naukowej, zadaje sobie jedno pytanie: Czy książka porusza tematy, których nie znalazłem w innej książce(?),oraz nawet jeśli tematyka się powtarza to czy potrafi ująć ją z innej perspektywy?
Książka Sally Hogshead jest książką z pogranicza psychologii i marketingu. Powiedziałbym, że nawet bardziej marketingu z domieszką psychologii. Książkę można podzielić na dwie główne części. Pierwsza to teoria i różne przykłady czym się "fascynujemy na co dzień". I tutaj proszę nie zrażać się ilością powtórzeń słowa "fascynacja, fascynacja, fascynacja" ponieważ zaufajcie autorce, ma to swój cel m.in. jest to spojrzenie na cały otaczający nas świat z punktu widzenia właśnie tej emocji jaką jest fascynacja i o dziwo prowadzi to do różnych ciekawych wniosków. Druga część to program jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i uważam, że jest bardzo przydatny i bardzo rozbudowany. Choć książka sama w sobie może dla większości nie być oczywistym poradnikiem "jak to zrobić", a 7 "wyzwalaczy fascynacji" jest nieco trudniejsza w zrozumieniu niż na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać to osoby kreatywne na pewno skorzystają na tej lekturze. Gorąco polecam nie tylko przeczytać, ale posiadać i korzystać w swojej pracy z programu zawartego w ostatniej części książki.
Trochę dziwi mnie, że jestem dopiero pierwszą osobą, która zdecydowała się napisać opinię tej książce. Postanowiłem pomimo kilku mankamentów dać jej 10/10. Dlaczego ? Kiedy wystawiam tak wysoką ocenę książce o tematyce naukowej, zadaje sobie jedno pytanie: Czy książka porusza tematy, których nie znalazłem w innej książce(?),oraz nawet jeśli tematyka się powtarza to czy...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka z pogranicza marketingu i psychologii. Niewątpliwie wpływa na proces kreatywnego myślenia. Warto zajrzeć i poznać siedem wyzwalaczy, które pomagają w skuteczniejszym planowaniu przekazu.
Książka z pogranicza marketingu i psychologii. Niewątpliwie wpływa na proces kreatywnego myślenia. Warto zajrzeć i poznać siedem wyzwalaczy, które pomagają w skuteczniejszym planowaniu przekazu.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to