Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce

Okładka książki Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula
Okładka książki Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce
Mariola AntczakMagdalena Kalińska-Kula Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
264 str. 4 godz. 24 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Data wydania:
2019-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2019-01-01
Liczba stron:
264
Czas czytania
4 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788381423342
Tagi:
Biblioteka marketing usługi publiczne kultura Łódź
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych Mariola Antczak, praca zbiorowa
Ocena 0,0
Prezentacje mu... Mariola Antczak, pr...
Okładka książki Inspiracje czytelnicze w życiu młodego pokolenia Mariola Antczak, praca zbiorowa
Ocena 5,0
Inspiracje czy... Mariola Antczak, pr...
Okładka książki Nowoczesne technologie czy tradycyjne metody? O tendencjach w krzewieniu kultury czytelniczej młodego pokolenia Mariola Antczak, Agata Walczak-Niewiadomska, praca zbiorowa
Ocena 7,0
Nowoczesne tec... Mariola Antczak, Ag...
Okładka książki Kultura czytelnicza młodego pokolenia. Międzynarodowa konferencja naukowa Mariola Antczak, Tomasz Kochelski, Agata Walczak-Niewiadomska, praca zbiorowa
Ocena 0,0
Kultura czytel... Mariola Antczak, To...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce


Podobne książki

Przeczytaj także