-
ArtykułyMama poleca: najlepsze książki dla najmłodszych czytelnikówEwa Cieślik19
-
ArtykułyKalendarz wydarzeń literackich: czerwiec 2024Konrad Wrzesiński5
-
ArtykułyWyzwanie czytelnicze Lubimyczytać. Temat na czerwiec 2024Anna Sierant1173
-
ArtykułyCzytamy w długi weekend. 31 maja 2024LubimyCzytać419
Cytaty z tagiem "marka" [19]
[ + Dodaj cytat]Dopóki marka nie jest w stanie odkryć swojego powołania, nie stworzy poruszającej opowieści – opowieści, która dotyka głębokich i ważnych prawd o życiu, świecie, konsumencie".
For me it's not in the least important whether something is or isn't European product. And it's not in the least important to me either if a thing is genuine or fake. If you ask me, people's dislike of imitations has nothing to do with fake or real, but the fear that others might think they'd "bought it cheap". For me the worst thing is when people care about the brand and not the thing itself.
Marki są jak ludzie. Żyją w swoim własnym świecie. Mają określone tematy do rozmowy i zainteresowania, które są im szczególnie bliskie. Sposób ich funkcjonowania odzwierciedla to, w co wierzą ich twórcy".
Pomyśl o takich markach, jak Microsoft, Apple, Virgin, Nike, Body Shop. Za każdą z tych marek stoi wielki przywódca, wizjoner stojący na straży jej wartości. Bill Gates, Steve Jobs, Richard Branson, Phil Knight, Anita Roddick".
Marka dla konsumenta oznacza konkretną rzecz. Marka to bardzo często skrót myślowy, który pozwala szybko ogarnąć określoną kategorię produktów czy cechę. Dlatego marka powinna być bardzo dokładnie zdefiniowana. Zanim zaczniesz ją budować, określ szczegółowo, czym ma być dla Twojego konsumenta, a zaraz w następnym kroku dodaj, czym Twoja marka nie jest i nie będzie".
Marka to klub. Musi wykluczać. Produkt o ograniczonej dostępności jest bardziej pożądany. Cena, limitowana seria, klubowa karta wstępu - to wszystko sposoby na budowanie marki, które się sprawdzają".
Badania aktywności mózgu pokazują, że głód spowodowany brakiem wiedzy jest podobny do aktywności mózgu, kiedy odczuwamy prawdziwy ból. Niewiedza potrafi boleć!".
Żeby osiągnąć sukces jako pracodawca, potrzebne jest zrozumienie, czym employer branding jest. I czym na pewno nie jest.
Naszą marką, naszym logo ma być przede wszystkim życie na wzór Chrystusa.