Własna firma krok po kroku. Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2019-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-01-01
- Liczba stron:
- 255
- Czas czytania
- 4 godz. 15 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380877825
- Tagi:
- firma poradnik biznes
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej.
Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 87
- 42
- 14
- 5
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Własna firma krok po kroku. Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Wartościowa książka dla potencjalnych właścicieli firm i managerów. Tym drugim daje perspektywę jak być lepszym w tym co robią obecnie.
Wartościowa książka dla potencjalnych właścicieli firm i managerów. Tym drugim daje perspektywę jak być lepszym w tym co robią obecnie.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNatrafiłam na ta książkę przez przypadek w antykwariacie. Od razu mnie zaciekawiła. Nie zawiodłam się na niej. Mogę ją poleci każdemu kto chce się dowiedzieć jak to jest być po drugiej stornie mocy.
Natrafiłam na ta książkę przez przypadek w antykwariacie. Od razu mnie zaciekawiła. Nie zawiodłam się na niej. Mogę ją poleci każdemu kto chce się dowiedzieć jak to jest być po drugiej stornie mocy.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka jest wartościowa. Z pewnością wrócę do niej w przyszłości. Opisuje ona tematy takie jak m. in.: firma jednoosobowa na start (rób to na czym się znasz, wyznaczanie celów, przychody i koszty w firmie, zysk itd.),firma powyżej 30 - 50 osób (tutaj szereg wskazówek),marketing, jakość usług/ produktów... i wiele, wiele innych.
Autor opisuje wszystko w oparciu o swoje doświadczenie i dodaje bardzo dużo wskazówek, a na końcu przytacza bibliografię. Polecam!
Książka jest wartościowa. Z pewnością wrócę do niej w przyszłości. Opisuje ona tematy takie jak m. in.: firma jednoosobowa na start (rób to na czym się znasz, wyznaczanie celów, przychody i koszty w firmie, zysk itd.),firma powyżej 30 - 50 osób (tutaj szereg wskazówek),marketing, jakość usług/ produktów... i wiele, wiele innych.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toAutor opisuje wszystko w oparciu o swoje...
Ciekawa pozycja, ale okładka, dokładniej pisząc złote litery, wycierają się. Generalnie polecam:)
Ciekawa pozycja, ale okładka, dokładniej pisząc złote litery, wycierają się. Generalnie polecam:)
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toDrogi czytelniku!
Oceniam tę książkę zarówno na TAK jak i na NIE.
Autor książki, który niewątpliwie odniósł sukces na rynku tworząc stabilną agencję reklamową zasadniczo zasługuje na pochwałę za taką działalność. Jednakże.... ocena sytuacji w książce jest przedstawiona w moim odczuciu chaotycznie oraz subiektywnie.
Pan Grzegorz ucieka się do stwierdzenia, że jedyny prawdziwy rynek w Polsce to Warszawa. No nie. Absolutnie się z tym nie zgadzam. Oczywiście, jako miasto stołeczne jest rynkiem pojemnym może nawet pojemniejszym ale zdecydowanie NIE JEDYNYM, który rokuje na sukces w biznesie.
Książka nie ma charakteru obiektywnego poradnika a subiektywnych doświadczeń autora i jest to ten element, który zupełnie nie spełnił moich oczekiwań.
Jeżeli jesteś zainteresowany cudzą historią ta książka może być dla Ciebie, jeżeli szukasz kompendium wiedzy o kluczowych aspektach działalności gospodarczej prawdopodobnie tak jak ja ta formuła może nie być do końca przejrzysta.
Drogi czytelniku!
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toOceniam tę książkę zarówno na TAK jak i na NIE.
Autor książki, który niewątpliwie odniósł sukces na rynku tworząc stabilną agencję reklamową zasadniczo zasługuje na pochwałę za taką działalność. Jednakże.... ocena sytuacji w książce jest przedstawiona w moim odczuciu chaotycznie oraz subiektywnie.
Pan Grzegorz ucieka się do stwierdzenia, że jedyny...
Pozycja cenna dla osób, które nie mają dużego doświadczenia w biznesie i przede wszystkim dla branży kreatywnej i marketingu. Dla osób które mają duże doświadczenie będzie raczej poczytajką albo miłym wspomnieniem początków w biznesie.
Autor zawarł w niej bardzo wiele cennych, praktycznych wskazówek, które są wyjęte z dwudziestoletniego doświadczenia szefa agencji interaktywnej. Bardzo duży nacisk kładzie na znaczenie czynnika ludzkiego w przetrwaniu i rozwoju firmy. Bardzo polecam wszystkim, którzy myślą o własnym biznesie, a są na początku swojej kariery zawodowej.
Pozycja cenna dla osób, które nie mają dużego doświadczenia w biznesie i przede wszystkim dla branży kreatywnej i marketingu. Dla osób które mają duże doświadczenie będzie raczej poczytajką albo miłym wspomnieniem początków w biznesie.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toAutor zawarł w niej bardzo wiele cennych, praktycznych wskazówek, które są wyjęte z dwudziestoletniego doświadczenia szefa agencji...
Kto powinien pisać o biznesie i prowadzeniu firmy? Zdecydowanie przedsiębiorca który jest praktykiem. Taka osoba może dużo nam przekazać i otworzyć oczy na wiele ważnych aspektów z jakimi wiąże się prowadzenie własnego przedsiębiorstwa. W tym przypadku mamy do czynienia z osobą, która nie dość że osiągnęła sukces w swojej branży, to dodatkowo zdobywa cenne nagrody i jest cenionym specjalistą komunikacji marketingowej.
Odpowiedzialność
Prowadzenie własnej firmy to przede wszystkim dbanie o jej rentowność i pracowników. Głównym celem przecież jest aby zarabiała pieniądze. Dzięki temu będziemy mieli fundusze na koszty stałe, wypłaty i rozwój przedsiębiorstwa. Musimy zabezpieczyć pieniądze aby na wszystko wystarczyło, ponieważ jeśli gdzieś znajdzie się ich mniej, to będą z tego powodu olbrzymie problemy. Osoba dowodząca musi myśleć także przyszłościowo i planować tak pracę i działanie aby zlecenia były dograne na wiele miesięcy lub lat do przodu.
Od zera do kilkuset pracowników
W książce przedstawione zostały etapy w kontekście ilości zatrudnionych pracowników. Z czasem jak zmienia się ich ilość, zmieniają się procedury, postępowanie ludzi i atmosfera. Jeżeli firma się zmienia to znaczy że również się rozwija. Będąc szefem musisz także oddać część swojej odpowiedzialności, zaufać ludziom i zacząć delegować więcej zadań. Być może gdy będziesz zatrudniał kilkuset pracowników, to nawet nie będziesz w stanie się połapać kto tak naprawdę dla Ciebie pracuje. To także jest część procesu i rozwoju firmy.
Wiedza kontra praktyka
Książka jest napisana w przystępny sposób i czyta się ją bardzo szybko. Zawarta w niej wiedza z pewnością otworzy oczy każdemu zainteresowanemu – czym jest prowadzenie przedsiębiorstwa. Z jakimi trudnościami mierzą się właściciele i osoby nim zarządzający. Uzyskasz podpowiedzi jak stworzyć atmosferę wsparcia i szacunku. Będziesz także w stanie ocenić czy sam zdecydujesz się zrobić krok w celu otworzenia własnej firmy. Na pewno nie jest to spacer po parku w niedzielę. Czeka Cię mnóstwo stresu i ciągła niepewność związana z zarządzaniem i dopilnowaniem wielu niezwykle ważnych tematów.
Rzeczywistość
Możesz przeczytać wszystkie dostępne książki na rynku wydawniczym o zakładaniu, prowadzeniu i działaniu firmy. Jednak nic nie zastąpi działania w realnym świecie i poznanie wszystkich procesów od środka. Trzeba przekonać się na własnej skórze – jak to jest być szefem i myśleć wielowymiarowo 24 godziny na dobę. Będzie to bardzo trudne na początku ale i satysfakcjonujące jeśli uda Ci się stworzyć stabilne miejsce pracy.
W boju
Nie można nauczyć się pływania stojąc na brzegu. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak powinna prosperować firma – musisz sam ją założyć i prowadzić przez wiele lat. Możesz zrobić to sam lub z partnerem biznesowym. Nie bądź jednak jak profesorowie na uniwersytetach którzy tylko posiadają teorię i żadnej praktyki. Zacznij działać i nie bój się porażek. A nawet jeśli się pojawią – wstawaj i ruszaj dalej!
Tomasz
silanauki.pl
Kto powinien pisać o biznesie i prowadzeniu firmy? Zdecydowanie przedsiębiorca który jest praktykiem. Taka osoba może dużo nam przekazać i otworzyć oczy na wiele ważnych aspektów z jakimi wiąże się prowadzenie własnego przedsiębiorstwa. W tym przypadku mamy do czynienia z osobą, która nie dość że osiągnęła sukces w swojej branży, to dodatkowo zdobywa cenne nagrody i jest...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to