Slow przewodnik. Dolny Śląsk

Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Polska na weekend Mikołaj Gospodarek, Anna Piernikarczyk, Magdalena Stefańczyk
Ocena 8,2
Polska na weekend Mikołaj Gospodarek,...
Okładka książki Górny Śląsk. Slow przewodnik Beata Pomykalska, Paweł Pomykalski
Ocena 6,0
Górny Śląsk. S... Beata Pomykalska, P...
Okładka książki Przewodnik po filmowej Łodzi Maciej Kronenberg, Krzysztof Olkusz
Ocena 10,0
Przewodnik po ... Maciej Kronenberg, ...
Okładka książki 555 zagadek o Karkonoszach Waldemar Brygier, Anna Zygma
Ocena 7,3
555 zagadek o ... Waldemar Brygier, A...
Okładka książki Góry Polski. 43 nieoczywiste trasy na jeden i na kilka dni Mariola Borecka, Krzysztof Bzowski, Jan Czerwiński, Natalia Figiel, Paweł Klimek, Marcin Winkiel
Ocena 9,0
Góry Polski. 4... Mariola Borecka, Kr...
Okładka książki Nou zeg! Holandia dla dociekliwych Martyna Chomiuk, Marta Domagała
Ocena 7,5
Nou zeg! Holan... Martyna Chomiuk, Ma...
Okładka książki Atlas Tatr polskich i słowackich Barbara Zygmańska, Marek Zygmański
Ocena 7,2
Atlas Tatr pol... Barbara Zygmańska,&...

Oceny

219
197

Na półkach:

Nasze wakacyjne wyjazdy rozpoczęliśmy w tym roku na Dolnym Śląsku. Na chwilę przed wyjazdem, gdy już byliśmy spakowani mój mąż mówi do mnie, żebym nie zapomniała wziąć przewodników. Śmiało podeszłam do biblioteczki i ups... Mamy ich dużo bo lubimy podróżować leczo Dolnym Śląsku ni widu ni słychu! Nie wiem, które z nas było bardziej zdziwione.

Całe szczęście, tuż po powrocie czekał na nas świetny przewodnik z dobrze znanej i lubianej nam już serii Slow przewodników od @wydawnictwosbm.

I chociaż nie mieliśmy go ze sobą w trasie to bardzo się przydał po powrocie. Nie dość, że jego lektura przywołała nam wiele ciepłych wspomnień to uzupełniliśmy i utrwaliliśmy swoją wiedzę! Niestety, jest też druga strona medalu, bo z żalem odkryliśmy, że było jeszcze wiele ciekawych miejsc wartych poznania, na które zabrakło nam czasu.. Gdyby nie ten przewodnik, to prawdę mówiąc nie wiem czy z gąszczu informacji z internetu bym o istnieniu tych miejsc się dowiedziała.

Dlatego też uważam, że takie książki są setki razy lepsze i wygodniejsze niż telefon z internetem i z pewnością więcej zapada w pamięć dzieciom podczas zwiedzania!

W slow przeowdniku z Dolnego Śląska znajdziecie między innymi informacje o Dolinie Baryczy i Milickich stawach, w okolicy których jest fantastyczny szlak rowerowy z kolorowymi rybkami!

Swoją drogą, wczoraj oglądaliśmy o tym regionie również najnowszy odcinek @kolemsietoczy i jestem oczarowana!

Wydawca: @wydawnictwosbm
Seria: Slow przewodniki
Data premiery: 11.04.2022

#dolnyslask #dolinabaryczy #boleslawiec #slowprzewodnik #sbm #wydawnictwosbm #przewodniki #podrozemaleiduze #podroze #stawymilickie #zwiedzam #kołemsiętoczy

Całe szczęście, tuż po...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
623
618

Na półkach: , ,

Przed nami ostatnie dwa tygodnie wakacji, a ja znowu nurkuję na sucho w kolejnym Slow przewodniku, planując jesienne podróże weekendowe, gdyż mam głęboką nadzieję, że obecna kontuzja już mi na to pozwoli. Po raz kolejny miałam dużą przyjemność w trakcie czytania o miastach i miasteczkach Dolnego Śląska, które z taką łatwością przedstawia autor tej książki, Peter Zralek, a co najważniejsze, wciąż dowiaduję się nowych dla mnie rzeczy, choćby tej, że przegapiłam ręczne zapalanie 98. latarni we wrocławskim Ostrowie Tumskim (Dobrusia, jak to się stanęło?! :)

Wrocław rozpoczyna tę podróż, a ściślej mówiąc, rozpoczynają ją krasnale artysty Tomasza Moczka, który pozwala wejść do swojego atelier, by poznać całą ich historię. Z lotu ptaka można zobaczyć też Sępolno, które zadziwia zarówno symetrią, jak i stanem zadrzewieniem (oby jak najdłużej!). To jedyne  w swoim rodzaju, na skalę europejską, osiedle zamieszkiwało wiele sław, w tym Marek Hłasko. Piękny chłopiec z pięknej okolicy :) Z innych miast mocno zaciekawiła mnie Legnica z jej Małą Moskwą, a także Głogów, który w trakcie oblężenia wojsk rosyjskich, stracił aż 95% zabudowy. Co ciekawe, pozostałe ruiny rozebrano do ostatniej cegły, które potem budowały nową Warszawę. Biednemu to zawsze... Hitem jest dla mnie Lubiąż i jego gigantyczny wręcz klasztor cystersów, który mam marzenie odwiedzić, póki  jeszcze widoczne są ślady jego dawnej świetności. W głowie się nie mieści, że tak wspaniały obiekt niszczeje, z drugiej jednak strony rozumiem ciężar decyzji, może więc dobrze, że dusze tych, którzy oddali tam życie, będą miały święty spokój. Autor, oprócz ciekawych miejscówek, zamieścił też informacje o tym, gdzie dobrze zjeść i gdzie odpocząć. Informacje uzupełniają piękne, kolorowe zdjęcia. Nic tylko ruszyć się z domu w ten świat :)