SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

Okładka książki SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych Ewelina Podrez-Siama
Okładka książki SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Ewelina Podrez-Siama Wydawnictwo: Onepress poradniki
296 str. 4 godz. 56 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2023-09-06
Data 1. wyd. pol.:
2023-09-06
Liczba stron:
296
Czas czytania
4 godz. 56 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328398061
Średnia ocen

8,3 8,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,3 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
9
9

Na półkach:

"SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych" to kompendium wiedzy o SEO 👍

A po co ci SEO?
By zwiększyć zasięgi i dotrzeć do większej ilości czytelników (a docelowo na tym zarabiać).

Książka na wstępie skupia się na wyjaśnieniu czym tak naprawdę jest SEO, a później na aspektach technicznych i optymalizacji treści- m.in. o ważności stosowania nagłówków, linkowaniu wewnętrznym (i zewnętrznym),optymalizacji grafik itd... Najważniejsza część książki to analiza słów kluczowych i cykliczna praca nad SEO. Wspomniane tu zostały zarówno narzędzia bezpłatne, jak i te płatne.

Książka porusza tematy nie tylko związane ze stronami internetowymi - znajdują się tu także podstawy SEO dla podcastu i YouTube.

Ostatnia część zaciekawi osoby, które chcą zarabiać na swoich treściach - przeczytasz tu wskazówki dotyczące afiliacji, programów partnerskich czy sprzedaży artykułów sponsorowanych.

Z przyjemnością przeczytałam tę książkę. Z racji, że tworzę motywy blogowe najbardziej zainteresowała mnie cześć techniczna 😍

Z pewnością wykorzystam te rady w prowadzeniu swojego bloga.

"SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych" to kompendium wiedzy o SEO 👍

A po co ci SEO?
By zwiększyć zasięgi i dotrzeć do większej ilości czytelników (a docelowo na tym zarabiać).

Książka na wstępie skupia się na wyjaśnieniu czym tak naprawdę jest SEO, a później na aspektach technicznych i optymalizacji treści- m.in. o ważności stosowania nagłówków, linkowaniu...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
480
257

Na półkach:

Każdy, kto działa w Internecie, prędzej czy później spotka się z pojęciem SEO. Jednak wiedza z tego obszaru wcale nie jest tak łatwo dostępna, a przede wszystkim rzetelnie i przystępnie opracowana. Jeśli tak jak ja, z SEO jesteście na bakier, koniecznie sięgnijcie po ten tytuł.

„SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” została wydana nakładem Onepress. Jest to publikacja, której celem jest nie tylko uświadomienie czytelników, czym jest SEO, ale też jak wykorzystać je na potrzeby własnej internetowej działalności.

Niech SEO działa na Twoją korzyść

Największym plusem tej pozycji jest to, że ma ona niesamowicie praktyczny wymiar. Wszystkie zagadnienia zostały opisane z perspektywy osoby, która te zasady stosuje na co dzień. Nie ma tu więc suchych, akademickich definicji, a same konkrety. Ale to dopiero początek. Książka bowiem tłumaczy krok po kroku co należy zrobić, żeby SEO działało na naszą korzyść. Wskazuje konkretne narzędzia (strony, wtyczki lub programy) i tłumaczy, jak je wykorzystać. Równie pomocne są też przykłady. Dzięki nim łatwiej zrozumieć opisywane zagadnienie.

Kolejną kwestią jest to, że autorka nie ogranicza się do samego SEO, porusza wszystkie zagadnienia, które w jakiś sposób się z nim wiążą. I dla odbiorcy jest to naprawdę wartościowe rozwiązanie. Dzięki czemu ta publikacja jest naprawdę kompleksowa.

Prosto i na temat

„SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” to książka napisana w prosty i przystępny sposób. Nie ma tu lania wody, ale wyłącznie praktyczna wiedza. Z tego względu nie jest to tytuł do poduszki, do przeczytania w jeden wieczór. Chociaż od strony technicznej książka jest napisana w lekki sposób, to jednak ma w sobie tyle wiedzy, że wymaga nie tylko skupienia, ale też notatnika i najlepiej możliwości testowania od razu niektórych rozwiązań.

Dla kogo jest ta książka?

W przypadku poradników/podręczników zawsze należy się zastanowić, kto jest potencjalnym odbiorcą. Z tego tytułu najwięcej korzyści wyciągną osoby, które nic nie wiedzą na temat SEO albo ich wiedza jest bardzo ograniczona. Szczególnie pomocna będzie osobom, które dopiero zaczynają działalność w Internecie i zastanawiają się, jak zrobić to dobrze. To byłoby rozwiązanie idealne! Ale jeśli już działasz i masz świadomość, że Twoja wiedza jest wybrakowana, książka będzie dla Ciebie deską ratunku.

Nie jestem pewna co do osób, które już co nieco wiedzą, są po kursach lub przeczytały inne, podobne tytuły. W ich sytuacji książka ta może pomóc odświeżyć i ułożyć już posiadaną wiedzę. Nadal będzie więc przydatna, ale już nie przełomowa.

Werdykt

Zdecydowanie polecam „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”. Bardzo dużo się z niej dowiedziałam i z pewnością będę do niej wracać.

Każdy, kto działa w Internecie, prędzej czy później spotka się z pojęciem SEO. Jednak wiedza z tego obszaru wcale nie jest tak łatwo dostępna, a przede wszystkim rzetelnie i przystępnie opracowana. Jeśli tak jak ja, z SEO jesteście na bakier, koniecznie sięgnijcie po ten tytuł.

„SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” została wydana nakładem Onepress. Jest to...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
584
394

Na półkach:

Mimo że od jakiegoś czasu zawodowo nie zajmuję się już tematem SEO, to jednak towarzyszy mi on w życiu prywatnym. Chociażby właśnie przy prowadzeniu bloga i pozycjonowaniu wpisów.

„SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” jest bardzo przydatnym poradnikiem dla tych z Was, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę z SEO lub też dla takich osób jak ja – chcących sobie przypomnieć niektóre zagadnienia. Autorka w swoim tytule omawia m.in. architekturę bloga, słowa kluczowe, narzędzia, z których można korzystać przy tworzeniu wpisów oraz sposoby na zwiększenie zasięgu bloga. Przedstawia również opinie ekspertów w danym temacie.

Byłam naprawdę zachwycona całą lekturą. Raz, że przypomniałam sobie niektóre fakty i narzędzia, to w dodatku poznałam jeszcze kilka nowych i bardzo ciekawych informacji (np. o Google News i Google Discover). Wszystko zostało napisane bardzo prostym językiem i opatrzone przykładami (Ewelina opiera się na przykładzie swojej strony). Z pewnością posłużę się ta książką przy okazji odświeżania swojego bloga.

Jeżeli stawiacie swoje pierwsze kroki na drodze SEO, lub też chcielibyście pogłębić tę wiedzę, to myślę, że ta lektora będzie dla Was idealna. Naprawdę warto się z nią zapoznać.

Mimo że od jakiegoś czasu zawodowo nie zajmuję się już tematem SEO, to jednak towarzyszy mi on w życiu prywatnym. Chociażby właśnie przy prowadzeniu bloga i pozycjonowaniu wpisów.

„SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” jest bardzo przydatnym poradnikiem dla tych z Was, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę z SEO lub też dla takich osób jak ja – chcących...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
157
3

Na półkach: ,

Pozycja obowiązkowa dla osób prowadzących bloga. Ewelina opisuje zagadnienia z dziedziny SEO prostym i zrozumiałym językiem, oczywiście jeżeli dla kogoś jest to pierwsze spotkanie z językiem i terminami stosowanymi w pozycjonowaniu, książka może faktycznie wydawać się niezrozumiała. Dodatkowym plusem książki są porady ekspertów z branży. Plusem są praktyczne przykłady i screeny, dzięki temu łatwiej jest zrozumieć zagadnienie.

Co do minusów brakowało mi rozdziału dotyczącego zabezpieczenia bloga przed atakami i wirusami. Oraz tego co robić w takiej sytuacji. Przydał by się również rozdział o tym jaki hosting wybrać, na co zwracać uwagę itp. Jak ważna jest aktualizacja Wordpress i wszystkich wtyczek, których co jest zaletą Ewelina podaje dużo.

W książce znajdują się również adresy stron internetowych w stopce, może warto by było dać również w formie QR kodu, bo o ile przepisanie krótkiego adresu url nie stanowi problemu to już przy adresach dłuższych i zawierających znaki specjalne, jest to problematyczne.

Reasumując tak jak pisałem wyżej, to pozycja obowiązkowa dla osób które prowadzą bloga, jak i osób które chcą rozwijać markę osobistą w Internecie. Książka sprawdzi się również dla osób które zaczynają swoją przygodę zawodową z SEO, jak i dla takich które chcą pogłębić wiadomości z tej branży.

Pozycja obowiązkowa dla osób prowadzących bloga. Ewelina opisuje zagadnienia z dziedziny SEO prostym i zrozumiałym językiem, oczywiście jeżeli dla kogoś jest to pierwsze spotkanie z językiem i terminami stosowanymi w pozycjonowaniu, książka może faktycznie wydawać się niezrozumiała. Dodatkowym plusem książki są porady ekspertów z branży. Plusem są praktyczne przykłady i...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
99
94

Na półkach:

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że to specyficzna książka, która nie będzie dla każdej osoby. Jeżeli nie prowadzisz własnej strony, własnego bloga, to… rzeczy w niej zawarte nie będą w ogóle cię interesowały.

Autorka w przyjemny i łatwy do zrozumienia (dla osób, które interesują się tym) sposób tłumaczy jak zwiększyć widoczność swojej strony. Opowiada o różnych trikach i wskazówkach, dzięki którym nasze wpisy będą pokazywały się na wyższych miejscach w wyszukiwarce. Jak wiemy, słowa kluczowe to podstawa, a pani Ewelina pomaga nam wybrać te najlepsze, które przyniosą jakieś efekty. Dowiemy się również tego jak powinien wyglądać blog, albo jakaś inna strona, którą prowadzicie, by przyciągnęła uwagę swoim wyglądem. Poznasz również programy, które pomogą ci w osiągnięciu wymarzonego celu, jakim są wysokie statystyki strony.

Niestety książka jest napisana skomplikowanym językiem i tu mam na myśli osoby, które nie prowadzą swoich stron. Jest w niej dużo wyrażeń branżowych, więc zapewne większość osób może nie wiedzieć o co chodzi.

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że to specyficzna książka, która nie będzie dla każdej osoby. Jeżeli nie prowadzisz własnej strony, własnego bloga, to… rzeczy w niej zawarte nie będą w ogóle cię interesowały.

Autorka w przyjemny i łatwy do zrozumienia (dla osób, które interesują się tym) sposób tłumaczy jak zwiększyć widoczność swojej strony. Opowiada o różnych trikach i...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
219
150

Na półkach:

Cześć, Kochani ❄️

Kilka dni temu pod postem jednego z celebrytów przeczytałam komentarz, który nie powiem, dał mi do myślenia. Jeden z mężczyzn biorących udział w dyskusji pod zdjęciem pewnej znanej osoby napisał, że w dzisiejszych czasach ludzie wstają rano, bo muszą, a nie chcą. Idą do pracy, bo muszą, a nie chcą. I widzę w tym spostrzeżeniu cień prawdy. Ja mam to szczęście, że mogę pracować w zawodzie, który jest moją pasją, dlatego stale się uczę i rozwijam.
Dziękuję za porcję merytorycznej wiedzy i cenną, praktyczną lekcję. Pozostaje mi teraz odrobić zadanie domowe i w praktyczny sposób wykorzystywać naukę zawartą w poradniku. Nie będę Was dłużej trzymać w napięciu i zdradzę, że dziś na warsztat weźmiemy publikację zatytułowaną: „Seo dla blogerów, influencerów i marek osobistych”. Już na wstępie wyjaśnię, że za influencerkę się nie uważam, ale z racji prowadzenia działalności, sięgnęłam po tę pozycję, aby sprawnie rozwinąć moją markę osobistą.

Tytuł: „Seo dla blogerów, influencerów i marek osobistych"
Autorka: Ewelina Podrez-Siama
Wydawnictwo: @onepress
Moja ocena: 10/10

Obrałam taką taktykę, że w dziedzinach/branżach, w których pracuję zawodowo, szkolę się nieustannie, na bieżąco aktualizuję wiedzę, dążę do poszerzania horyzontów, czerpię erudycję od mądrzejszych i bardziej doświadczonych ludzi – eksploruję.
Potwierdzam opinię innych Czytelników, że lektura tego podręcznika wymaga skupienia i koncentracji, aby wycisnąć maksymalną wiedzę, którą później warto wdrożyć do praktyki i przełożyć na działania. To absolutnie nie pozycja z cyklu: „przeczytać i zapomnieć”. Zagłębiając się w prezentowane treści zaufałam Autorce, która już na wstępie radzi, aby studiować tę książkę krok po kroku, dając sobie czas na przemyślenia, refleksje i rozważania, choć nie ukrywam, że pochłonięcie jej w 1-2 wieczory było kuszące. Pomimo tego, że czytałam stopniowo, dałam sobie czas na racjonalne przyswojenie wiedzy, to i tak wiem, że jeszcze niejednokrotnie do tej pozycji wrócę.
Z pewnością jest to wartościowa, merytoryczna i pomocna publikacja dla osób, które chcą rozwijać swoją markę, skutecznie funkcjonować w przestrzeni internetowej, uzupełnić swoje kompetencje nie tylko w zakresie SEO (ang. Search Engine Optimization),ale poszerzyć swoją wiedzę o wartościowej pojęcia, których w tej książce nie brakuje (Personal branding, cms - system zarządzania treścią, link, plik robots, indeks sitemap i całe spektrum innych branżowych terminów i pojęć).
Autorka dzieli się konkretnymi wskazówkami, w jaki sposób budować markę osobistą w wyszukiwarce. Przy niektórych pomysłach i koncepcjach zapaliła mi się czerwona lampka, co dobrze świadczy o jakości zawartych w publikacji treści. Pani Ewelina dzieli się też wachlarzem różnych narzędzi (płatnych i bezpłatnych),które mają nam pomóc w działaniach internetowych. Dzięki tej książce poznacie sprawdzone triki na sprawdzenie statystyk, dowiedziecie się o sposobach, które pozwolą Wam rozpocząć przygodę związaną z zarabianiem w Internecie. Według mnie to jedna z lepszych książek branżowych na rynku wydawniczym, dlatego z czystym sumieniem polecam każdemu, kto chce wprowadzić konkretne zmiany w swojej internetowej przestrzeni.

Cześć, Kochani ❄️

Kilka dni temu pod postem jednego z celebrytów przeczytałam komentarz, który nie powiem, dał mi do myślenia. Jeden z mężczyzn biorących udział w dyskusji pod zdjęciem pewnej znanej osoby napisał, że w dzisiejszych czasach ludzie wstają rano, bo muszą, a nie chcą. Idą do pracy, bo muszą, a nie chcą. I widzę w tym spostrzeżeniu cień prawdy. Ja mam to...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
345
197

Na półkach: ,

jest to konkretna i praktyczna pozycja napisana prostym, zrozumiałym językiem 👌🏼 a przyznam, że spodziewałam się bardziej skomplikowanej lektury stanowiącej nie lada wyzwanie 😉

książka wyjaśnia nie tylko czym jest SEO (Search Engine Optimization),ale również jak je wprowadzić w naszą praktykę
step by step 😉

mamy tu masę narzędzi ułatwiających nam pracę w internecie > zarówno tych darmowych jak i płatnych (na które z kolei dostajemy kody na bezpłatne ich wypróbowanie 😀)

w moim odczuciu jest ona skierowana przede wszystkim do osób mocno działających na blogach, czy prowadzących własną stronę internetową 🖥️

nie mam obeznania w książkach tego typu natomiast myślę, że ta spokojnie może stanowić jedną z lepszych lektur z tej półki 😀

jeżeli interesuje Was taka tematyka to zachęcam do sięgnięcia po książkę 😉

jest to konkretna i praktyczna pozycja napisana prostym, zrozumiałym językiem 👌🏼 a przyznam, że spodziewałam się bardziej skomplikowanej lektury stanowiącej nie lada wyzwanie 😉

książka wyjaśnia nie tylko czym jest SEO (Search Engine Optimization),ale również jak je wprowadzić w naszą praktykę
step by step 😉

mamy tu masę narzędzi ułatwiających nam pracę w internecie >...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
677
236

Na półkach: ,

"SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych" autor: Ewelina Podrez- Siama

Dzięki prezentowanej książce dowiecie się m.in. jak budować markę osobistą w wyszukiwarce. Jak sama nazwa wskazuje, znajdziecie tu również rozdział poświęcony SEO bloga i personalizowanej strony internetowej, spotkacie tu m.in. opis narzędzi SEO oraz informacje dotyczące architektury informacji, optymalizacji treści oraz podstawy optymalizacji technicznej. Dzięki tej książce poznacie również sposoby na zwiększenie zasięgów i zarabianie na blogu 👍 Czy warto przeczytać tę książkę? Ja uważam, że jeśli interesuje Was ta tematyka to zdecydowanie warto 👍

#współpracarecenzencka

"SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych" autor: Ewelina Podrez- Siama

Dzięki prezentowanej książce dowiecie się m.in. jak budować markę osobistą w wyszukiwarce. Jak sama nazwa wskazuje, znajdziecie tu również rozdział poświęcony SEO bloga i personalizowanej strony internetowej, spotkacie tu m.in. opis narzędzi SEO oraz informacje dotyczące architektury...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
8
8

Na półkach:

Książka "SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych" dostarczyła mi konkretnych i praktycznych wskazówek dotyczących SEO, dzięki którym mogłam od razu wdrożyć zdobytą wiedzę i wprowadzić usprawnienia na mojej stronie internetowej.

Autorka udowodniła, iż SEO nie jest skomplikowanym tworem, którego ogarniają tylko marketingowcy. Każdy bloger, influencer czy właściciel marki osobistej śmiało może zarządzać SEO i poprawić widoczność swojej strony.

Co możesz osiągnąć, dzięki zapoznaniu się z publikacją?
- poznasz podstawowe zasady SEO,
- poprawisz widoczność swojej strony, a to przyciągnie większą ilość odwiedzających,
- zwiększysz zarobki online,
- będziesz wiedziała, jakie są narzędzia SEO i jak z nich korzystać,

Ogromnie doceniam prosty i zrozumiały język przekazywania informacji. Książka obfituje w rysunki, ciekawostki, tabele, przykłady, arkusze oraz wypowiedzi ekspertów. Przeczytałam i bez skrupułów będę polecać!

Książka "SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych" dostarczyła mi konkretnych i praktycznych wskazówek dotyczących SEO, dzięki którym mogłam od razu wdrożyć zdobytą wiedzę i wprowadzić usprawnienia na mojej stronie internetowej.

Autorka udowodniła, iż SEO nie jest skomplikowanym tworem, którego ogarniają tylko marketingowcy. Każdy bloger, influencer czy...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
584
245

Na półkach: , ,

Dzisiaj coś dla osób działających w internecie! 🙌🏻

*werble* 🥁
SKARBNICA WIEDZY!

Te dwa słowa idealnie opisują tę książkę. Świetnie, prosto i przejrzyście napisana z trafnymi i potrzebnymi radami dotyczącymi rozwoju naszych blogów i profili.

Masa trików na sprawdzenie statystyk

Moc narzędzi do ułatwienia sobie pracy

Sposoby na zwiększenie zasięgów i na rozpoczęcie zarabiania z Internetu.

Wiele kodów!!! dzięki którym możecie wypróbować różne programy i narzędzia (mega!!)

Jestem baaaardzo pozytywnie zaskoczona i mogę z czystym sercem ją polecić ❤️
~
sylwiaczyta

Dzisiaj coś dla osób działających w internecie! 🙌🏻

*werble* 🥁
SKARBNICA WIEDZY!

Te dwa słowa idealnie opisują tę książkę. Świetnie, prosto i przejrzyście napisana z trafnymi i potrzebnymi radami dotyczącymi rozwoju naszych blogów i profili.

Masa trików na sprawdzenie statystyk

Moc narzędzi do ułatwienia sobie pracy

Sposoby na zwiększenie zasięgów i na rozpoczęcie...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    31
  • Przeczytane
    18
  • Posiadam
    6
  • Ulubione
    1
  • Copywriting
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Świetne poradniki
    1
  • Samodzielne
    1
  • KUPIONED
    1
  • 2024
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych


Podobne książki

Przeczytaj także