Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce

Okładka książki Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula
Okładka książki Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce
Mariola AntczakMagdalena Kalińska-Kula Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
264 str. 4 godz. 24 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Data wydania:
2019-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2019-01-01
Liczba stron:
264
Czas czytania
4 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788381423342
Tagi:
Biblioteka marketing usługi publiczne kultura Łódź
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych Mariola Antczak, praca zbiorowa
Ocena 0,0
Prezentacje mu... Mariola Antczak, pr...
Okładka książki Inspiracje czytelnicze w życiu młodego pokolenia Mariola Antczak, praca zbiorowa
Ocena 5,0
Inspiracje czy... Mariola Antczak, pr...
Okładka książki Nowoczesne technologie czy tradycyjne metody? O tendencjach w krzewieniu kultury czytelniczej młodego pokolenia Mariola Antczak, Agata Walczak-Niewiadomska, praca zbiorowa
Ocena 7,0
Nowoczesne tec... Mariola Antczak, Ag...
Okładka książki Kultura czytelnicza młodego pokolenia. Międzynarodowa konferencja naukowa Mariola Antczak, Tomasz Kochelski, Agata Walczak-Niewiadomska, praca zbiorowa
Ocena 0,0
Kultura czytel... Mariola Antczak, To...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce


Podobne książki

Okładka książki Socjologia. Kluczowe pojęcia Anthony Giddens, Philip W. Sutton
Ocena 8,0
Socjologia. Kl... Anthony Giddens, Ph...
Okładka książki Jak myślą państwa. Racjonalność w polityce zagranicznej John Mearsheimer, Sebastian Rosato
Ocena 8,0
Jak myślą pańs... John Mearsheimer, S...
Okładka książki Psychologia społeczna Tomasz Grzyb, Bogdan Wojciszke
Ocena 7,5
Psychologia sp... Tomasz Grzyb, Bogda...

Przeczytaj także