Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Subliminal Persuasion: Influence & Marketing Secrets they don't want you to know
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 248
- Czas czytania
- 4 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324619511
- Tłumacz:
- Marcin Machnik
- Tagi:
- perswazja
Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:
reklamy
marketingu
przemysłu filmowego
public relations
propagandy
negocjacji
miłości
religii?
Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com
Perswazja = zyski
Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?
Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.
Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:
co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.
Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 24
- 9
- 8
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Słowa mogą być bronią masowego rażenia (oszustwa) lub dźwignią i punktem podparcia przemian - i każde z nich ma wówczas swoje miejsce. Tylko od Ciebie zależy, jaki zrobisz z nich użytek.
OPINIE i DYSKUSJE
Czytając podtytuł "Zakazane techniki wpływania na ludzi" wydawało mi się, że ta książka pokaże jak, ale jednocześnie wskaże jak się bronić. Coś jak "pokażę Wam, abyście wiedzieli, jak nie wolno postępować". Tymczasem jest tu odwrotnie. Autor celowo pokazuje jak wpływać na zachowania innych ludzi. Nieetyczne.
Czytając podtytuł "Zakazane techniki wpływania na ludzi" wydawało mi się, że ta książka pokaże jak, ale jednocześnie wskaże jak się bronić. Coś jak "pokażę Wam, abyście wiedzieli, jak nie wolno postępować". Tymczasem jest tu odwrotnie. Autor celowo pokazuje jak wpływać na zachowania innych ludzi. Nieetyczne.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to