Efektywna komunikacja w zespole

Okładka książki Efektywna komunikacja w zespole Beata Rzepa
Okładka książki Efektywna komunikacja w zespole
Beata Rzepa Wydawnictwo: Edgard Seria: Samo Sedno poradniki
168 str. 2 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Seria:
Samo Sedno
Wydawnictwo:
Edgard
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
168
Czas czytania
2 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377881705
Tagi:
komunikacja
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
48
34

Na półkach:

Bardzo się rozczarowałam, same ogólniki które tak naprawdę każdy zna.

Bardzo się rozczarowałam, same ogólniki które tak naprawdę każdy zna.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
254
254

Na półkach:

Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposoby komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować.

Książkę oceniam na 4

Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
583
215

Na półkach: , ,

Właśnie skończyłam czytać tę książkę. Bardzo mi się podobała jak na poradnik. Krótko, zwięźle i na temat. Ponadto dużo przykładów z życia wziętych oraz propozycje pojawiających się w nich kłopotów komunikacyjnych. Polecam.

Właśnie skończyłam czytać tę książkę. Bardzo mi się podobała jak na poradnik. Krótko, zwięźle i na temat. Ponadto dużo przykładów z życia wziętych oraz propozycje pojawiających się w nich kłopotów komunikacyjnych. Polecam.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
20
6

Na półkach:

Dużo praktycznych przykładów.

Dużo praktycznych przykładów.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
750
109

Na półkach: ,

To, że ludzie często nie potrafią się ze sobą dogadać, to żadna nowość. Jeśli z jakąś osobą mamy lepszy kontakt, z kimś naturalną koleją rzeczy ta więź musi być słabsza. O ile w codziennym, prywatnym życiu możemy sobie na to pozwolić, w firmie takie zachowanie jest czymś nagannym. Nasze osobiste przekonania, uprzedzenia, kłótnie (czy to z koleżankami i kolegami, czy też przełożonymi) mogą negatywnie wpłynąć na pracę przedsiębiorstwa, a co za tym idzie: i na zyski. ,,Efektywna komunikacja w zespole" Beaty Rzepki to kolejna część serii "Samo Sedno" tym razem stawiająca na rozwój osobisty w pracy.

Autorka (trenerka i znawczyni zagadnień menedżerskich) zabiera czytelnika w podróż po sposobach efektywnej komunikacji, sposobach wyrażania się i przekazywania swych myśli, a także wskazuje na podstawowe błędy w komunikacji. Nie bez przyczyny, bowiem 3/4 książki stanowią metody poprawy komunikacji, naprawy popełnianych błędów. Zanim jednak weźmiemy w swe ręce usprawnianie własnych relacji, czeka nas test sprawdzający to, jak komunikujemy się w pracy.

Potrafimy mówić. Czasem w sposób wyjątkowy i charakterystyczny tylko sobie wyrażamy swe emocje, realizujemy zamierzone cele, ale ze słuchaniem drugiego człowieka bywa gorzej. Z pomocą podręcznika możemy poznać tajniki dobrego słuchania – potrzebnego w skutecznej komunikacji. Ale nie tylko. Wystosowywanie komunikatu zwrotnego, mechanizmy grzecznego i kulturalnego zwracania uwagi, dowartościowywanie pracowników, zapobieganie plotkom w pracy, racjonalne planowani, skuteczne rozwiązywanie konfliktów – to tylko niektóre z kwestii poruszonych na kartach książki, wydające się być dosyć ważnymi. Ale znajdzie się też miejsce dla właściwego adresowania wiadomości e-mail. Umiejętność ta wydaje się mało istotna i zarazem łatwa, ale w skonfrontowaniu teorii z praktyką widać, że wielu Internautów powiela niby kosmetyczne, a jednak poważne błędy.

Książce, tak jak innym z serii "Samo Sedno", towarzyszą ćwiczenia, liczne przykłady obrazujące teorię, czasem pojawiają się ciekawostki. Forma graficzna pozostaje niezmiennie bardzo przyzwoita – okładka i grzbiet zintegrowane z innymi częściami serii, co świetnie się komponuje na półce tuż obok podręczników od "Samego Sedna", w środku graficzne oddzielenie rozdziałów i części, podsumowania poszczególnych partii materiału, wyróżnienia - wszystko w pełni dopracowane.

Pozostaje jeszcze jedno pytanie: do kogo skierowana jest ta książka? I dlaczego jako student, nie pracownik wielkiej korporacji, zainteresowałem się "Efektywną komunikacją w zespole"? Odpowiedź będzie prosta. Choć zawarte tu rady (napisane zresztą prosto i przystępnie) to treści przeznaczone przede wszystkim dla menedżerów i pracowników różnych firm, gdzie komunikacja to podstawa, ale przecież każdy z nas musi w codziennym życiu porozumiewać się i czynić to w miarę dobrze. Wiedzę zamieszczoną w książce można zatem odnieść do codziennego życia, do naszych kontaktów z innymi ludźmi. Grupa docelowa jest w przypadku tej książki narzucona, ale nie trzeba być pracownikiem korporacji, aby skorzystać z zawartych tu treści.

(recenzja pochodzi z bloga: www.BibliotekaMysli.blogspot.com)

To, że ludzie często nie potrafią się ze sobą dogadać, to żadna nowość. Jeśli z jakąś osobą mamy lepszy kontakt, z kimś naturalną koleją rzeczy ta więź musi być słabsza. O ile w codziennym, prywatnym życiu możemy sobie na to pozwolić, w firmie takie zachowanie jest czymś nagannym. Nasze osobiste przekonania, uprzedzenia, kłótnie (czy to z koleżankami i kolegami, czy też...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    36
  • Przeczytane
    19
  • Posiadam
    10
  • Poradniki
    2
  • Chcę w prezencie
    1
  • Rozwój / Nauka / Psychologia
    1
  • Zawodowe
    1
  • Poradniki
    1
  • PILNE Lektury Posiadanych Tytułów
    1
  • Rozwój - chcę przeczytać
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Efektywna komunikacja w zespole


Podobne książki

Przeczytaj także