Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media

Średnia ocen

7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
222
78

Na półkach:

Jedna z lepszych pozycji na rynku. Sam
konkret!

Jedna z lepszych pozycji na rynku. Sam
konkret!

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
118
56

Na półkach:

Świetna książka, podręcznik dla każdego związanego z marketingiem/PR-em. Dużo insightów, sposobów pracy i czytelnych, jasno nakreślonych wskazówek działania. Trzeba przeczytać.

Świetna książka, podręcznik dla każdego związanego z marketingiem/PR-em. Dużo insightów, sposobów pracy i czytelnych, jasno nakreślonych wskazówek działania. Trzeba przeczytać.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
5
4

Na półkach:

Moim zdaniem warto zaznaczyć, że to książka dla początkujących marketingowców. Bardziej zaawansowani znajdą tutaj dużo oczywistości i głównie ładnych obrazków. Bardzo atrakcyjnie wydana, ale w środku momentami była dla mnie wręcz nudna.

Moim zdaniem warto zaznaczyć, że to książka dla początkujących marketingowców. Bardziej zaawansowani znajdą tutaj dużo oczywistości i głównie ładnych obrazków. Bardzo atrakcyjnie wydana, ale w środku momentami była dla mnie wręcz nudna.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
17
16

Na półkach: ,

Znakomite kompedium wiedzy dla wtajemniczonych i tych mniej wtajemniczonych. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich działających w biznesie.

Znakomite kompedium wiedzy dla wtajemniczonych i tych mniej wtajemniczonych. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich działających w biznesie.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    20
  • Przeczytane
    10
  • Posiadam
    2
  • Copywriting/marketing
    1
  • Marketing do kupienia
    1
  • Interests
    1
  • Chcę w prezencie
    1

Cytaty

Podobne książki

Okładka książki Socjologia. Kluczowe pojęcia Anthony Giddens, Philip W. Sutton
Ocena 8,0
Socjologia. Kl... Anthony Giddens, Ph...
Okładka książki Jak myślą państwa. Racjonalność w polityce zagranicznej John Mearsheimer, Sebastian Rosato
Ocena 8,0
Jak myślą pańs... John Mearsheimer, S...
Okładka książki Psychologia społeczna Tomasz Grzyb, Bogdan Wojciszke
Ocena 7,5
Psychologia sp... Tomasz Grzyb, Bogda...

Przeczytaj także