Najnowsze artykuły
-
ArtykułyW drodze na ekrany: Agatha Christie, „Sprawiedliwość owiec” i detektywka Natalie PortmanEwa Cieślik1
-
ArtykułyKsiążki na Pride Month: poznaj tytuły, które warto czytać cały rokLubimyCzytać10
-
ArtykułyNiebiałym bohaterom mniej się wybacza – rozmowa z Sheeną Patel o „Jestem fanką”Anna Sierant2
-
Artykuły„Smak szczęścia”: w poszukiwaniu idealnego życiaSonia Miniewicz3
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[2]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Średnia ocen:
7,0 / 10
9 ocen
Ocenił na:
3 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (1 plus)
Czytelnicy: 14
Opinie: 4
Zobacz opinię (1 plus)
Przeczytał:
2021-01-02
2021-01-02
Średnia ocen:
7,8 / 10
5 ocen
Ocenił na:
1 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (1 plus)
Czytelnicy: 11
Opinie: 3
Zobacz opinię (1 plus)
Kupiłem książkę jakiś czas temu. Moja wiedza o tematach, które porusza autor jest na bardzo niskim poziomie. Po przeczytaniu ksiażki nic się nie zmieniło w tym zakresie - książka jest napisana w taki sposób, że przeciętny zjadacz chleba niewiele z tego zrozumie.
Kupiłem książkę jakiś czas temu. Moja wiedza o tematach, które porusza autor jest na bardzo niskim poziomie. Po przeczytaniu ksiażki nic się nie zmieniło w tym zakresie - książka jest napisana w taki sposób, że przeciętny zjadacz chleba niewiele z tego zrozumie.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Książka mocna głównie ze strony marketingowego. Teoretycznie dużo case study, w praktyce bardzo wiele argumentów podanych na zasadzie "bo autorka książki tak twierdzi, wiec tak jest" i "inni mówią źle". Cena zupełnie nieadekwatna do zawartości.
Zwykły podręcznik poruszania się po systemie reklamowym Facebooka w sumie. Równie dobrze można pooglądać darmowe filimiki na Youtube.
Książka mocna głównie ze strony marketingowego. Teoretycznie dużo case study, w praktyce bardzo wiele argumentów podanych na zasadzie "bo autorka książki tak twierdzi, wiec tak jest" i "inni mówią źle". Cena zupełnie nieadekwatna do zawartości.
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toZwykły podręcznik poruszania się po systemie reklamowym Facebooka w sumie. Równie dobrze można pooglądać darmowe filimiki na Youtube.