Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Quantum Marketing: Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow's Consumers
- Wydawnictwo:
- Znak Literanova
- Data wydania:
- 2024-04-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2024-04-15
- Liczba stron:
- 272
- Czas czytania
- 4 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788383670157
- Tłumacz:
- Tomasz Macios
DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE.
Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
W książce "Marketing kwantowy" Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny dla rozwoju biznesu.
Bo to, co wydarzy się w Piątym Paradygmacie, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.
A niemal wszystko, co dotyczy dzisiejszego marketingu, łącznie z samym pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też zmiany strategii na bardziej innowacyjną.
Dzięki tej książce dowiesz się:
* jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie;
* jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;
* jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;
* jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;
* jak będzie wyglądała przyszłość marketingu i jak walczyć o konsumentów jutra.
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 3
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE