TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- Psychologia Biznesu - MT Biznes
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2017-10-09
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-10-09
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380872714
- Tłumacz:
- Michał Lipa
Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów.
Międzynarodowy bestseller — ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy!
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
- Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają,
o ponad 50 procent?
- Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa
w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba?
- Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
- Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą produkowaną przez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne?
- Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić?
Ale jak to wszystko osiągnąć?
Poznając sekrety nauki perswazji.
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania
w pracy i w domu.
Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. TAK! 60 sekretów nauki perswazji zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ
na twój sukces.
To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!
- Daniel Finkelstein, „The Times”
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 189
- 148
- 25
- 11
- 5
- 4
- 3
- 3
- 3
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dobra książka. Dla osób już zaznajomionych z tematem treść może nie być zaskakująca, niektóre rozdziały były w moim odczuciu naciągane lub po prostu tak oczywiste, że aż niepotrzebne. Mimo wszystko polecam
Dobra książka. Dla osób już zaznajomionych z tematem treść może nie być zaskakująca, niektóre rozdziały były w moim odczuciu naciągane lub po prostu tak oczywiste, że aż niepotrzebne. Mimo wszystko polecam
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toCialdiniego zawsze warto, choć forma mnie nie porwała.
Cialdiniego zawsze warto, choć forma mnie nie porwała.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toGdybym nie przeczytał poprzedniej wersji ("Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”),pewnie byłbym bardzo zadowolony z tej pozycji i wystawiłbym wyższą ocenę. Ale... Nowsza wersja książki jest gorsza. Niby poszerzona i poprawiona względem poprzedniej, ale mam nieodparte wrażenie, że autorzy usunęli wartościową treść a w jej miejsce dodali nową, nic nie wnoszącą.
Nie sposób nie patrzeć mi na tę książkę, przez pryzmat jej poprzedniczki. W aktualnej wersji brakuje mi barwnych przykładów (czuję, że wiele z nich pominęli, chociaż nie liczyłem ich dokładnie, ale nie mam odczucia, że „gdziekolwiek spojrzę”, dostrzegam przykłady zawarte w książce. A tak miałem po przeczytaniu poprzedniej wersji). Dodatkowo, wydaje mi się, jakoby treść z poprzedniczki została okrojona i podzielona na mniejsze rozdziały i zostało dopisanych kilka nowych, których treść jest powielana, tylko napisana w inny sposób, tak, aby zrobić „okrągłą” liczbę 60 zasad. Łał! Ależ konkret. No niestety, ja tego tak nie odbieram.
Czyżby autorzy chcieli na klientach użyć technik perswazji, pięknie opakować produkt aby sprzedać go jak najwięcej, a przy okazji obniżając jakość treści…? Pewnie nie, ale to jest nieodłączne wrażenie, gdy myślę o tej książce po jej przeczytaniu.
Gdybym nie przeczytał poprzedniej wersji ("Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”),pewnie byłbym bardzo zadowolony z tej pozycji i wystawiłbym wyższą ocenę. Ale... Nowsza wersja książki jest gorsza. Niby poszerzona i poprawiona względem poprzedniej, ale mam nieodparte wrażenie, że autorzy usunęli wartościową treść a w jej miejsce dodali nową, nic nie wnoszącą....
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTaka niby obowiązkowa pozycja...
Taka niby obowiązkowa pozycja...
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toFajne i ciekawe rozwinięcie 6 zasad perswazji Cialdiniego, przedstawione w 60 rozdziałach/przykładach na tle biznesowym.
Fajne i ciekawe rozwinięcie 6 zasad perswazji Cialdiniego, przedstawione w 60 rozdziałach/przykładach na tle biznesowym.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toZnakomita książka dla praktyków biznesowych. Nie wiem jak ja odbiorą ludzie, którzy chcą wiedzę wykorzystać jedynie do celów teoretycznych.
Znakomita książka dla praktyków biznesowych. Nie wiem jak ja odbiorą ludzie, którzy chcą wiedzę wykorzystać jedynie do celów teoretycznych.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toZnakomita pozycja dla wszystkich przedsiębiorców. Książka zdradza tajniki marketingowe używane przez najznakomitsze firmy na świecie. Uczy też czytelnika jak zdobyć poparcie dla własnej idei. Polecam tę publikacje nie tylko osobom szczególnie zainteresowanym tematem ekonomii.
Znakomita pozycja dla wszystkich przedsiębiorców. Książka zdradza tajniki marketingowe używane przez najznakomitsze firmy na świecie. Uczy też czytelnika jak zdobyć poparcie dla własnej idei. Polecam tę publikacje nie tylko osobom szczególnie zainteresowanym tematem ekonomii.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka ma formę wykazu różnych metod perswazji opartych na badaniach naukowych, co zresztą autorzy skrupulatnie podkreślają. Ze względu na tę właśnie formę jest ona nieco nudnawa, ale ci którzy po nią sięgają raczej nie zwracają uwagi, jak sądzę, na jej cechy rozrywkotwórcze, a utylitarne. Jeżeli ktoś wcześniej czytał choćby jakiś artykuł z tej tematyki, to sporo treści będzie mu już znanych. Ja osobiście podchodzę, do niektórych przynajmniej metod z ostrożnością ze względu choćby na wątpliwą wartość niektórych badań naukowych z psychologi, którym np. zarzuca się, że polegają na eksperymentach wykonywanych najczęściej na amerykańskich studentach psychologii, po czym są uogólniane na całą ludzką populację. Inna kwestia to sprawa kontekstu w jakim wykorzystujemy dane metody. Być może można łatwo zwiększyć skuteczność przekonywania do tego żeby ktoś przepuścił nas w kolejce w warzywniaku, ale czy będziemy równie skuteczni przekonując kogoś żeby wybrał taki, a nie innych kierunek studiów?
Książka ma formę wykazu różnych metod perswazji opartych na badaniach naukowych, co zresztą autorzy skrupulatnie podkreślają. Ze względu na tę właśnie formę jest ona nieco nudnawa, ale ci którzy po nią sięgają raczej nie zwracają uwagi, jak sądzę, na jej cechy rozrywkotwórcze, a utylitarne. Jeżeli ktoś wcześniej czytał choćby jakiś artykuł z tej tematyki, to sporo treści...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPrawie to samo co wcześniejsza wersja ,,Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.''
Prawie to samo co wcześniejsza wersja ,,Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.''
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toŚwietnie napisana książka o wywieranie wpływu w oparciu o badania i ciekawe przykłady z życia wzięte. Lekko się ją czyta, można się zaskoczyć i wiele nauczyć.
Świetnie napisana książka o wywieranie wpływu w oparciu o badania i ciekawe przykłady z życia wzięte. Lekko się ją czyta, można się zaskoczyć i wiele nauczyć.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to