MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

Okładka książki MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną Mariusz Ryciak
Okładka książki MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
Mariusz Ryciak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
156 str. 2 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2022-11-02
Data 1. wyd. pol.:
2022-11-02
Liczba stron:
156
Czas czytania
2 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301222369
Tagi:
marketing etyka w biznesie etyka w marketingu
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    4

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną


Podobne książki

Przeczytaj także